Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu

10 stycznia 2020

Digitree Group, wspierająca klientów w zakresie marketingu internetowego, dziś generuje 50 proc. przychodów z części e-commercowej, a jeszcze do niedawna większość jej przychodów pochodziła z e-mail marketingu. Efektem rozwoju jest zmiana strategii obsługi klienta w kierunku pełnej kompleksowości digitalowej. Grupa wprowadza klienta w e-commerce, tworzy strategię komunikacji, precyzyjnego dotarcia do grup odbiorców dzięki danym behawioralnym, zwiększa efektywność kampanii i jakość generowanych leadów, a także buduje lojalność z klientami, czego efektem jest zwiększanie sprzedaży i przychodów klientów.

Digitree Group  zrealizowała całościowy rebranding, obejmujący w szczególności warstwę wizualną (zmiana logotypu i identyfikacji wizualnej), werbalną (sposób mówienia o marce) i warstwę produktów i usług. Impulsem do zmian były w naszym przypadku produkty i usługi, czyli rozszerzenie kompetencji głównie w obszarze e-commerce. Przez lata, dwie spółki tworzące od początku Grupę, czyli SARE i INIS, tworzyły kierunki rozwoju e-mail marketingu w Polsce i tym samym były utożsamiane wyłącznie z tym kanałem komunikacji. Natomiast dziś realia są zupełnie inne.

Dziś INIS generuje 60 proc. swoich przychodów efektywnie dostarczając także szereg innych rozwiązań reklamowych i produkty niezwiązane z e-mail marketingiem. Dla mnie osobiście rebranding Grupy SARE jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku oraz naszych klientów, ale przede wszystkim pokazanie, że Digitree Group tworzą spółki i projekty budujące komplementarny ekosystem sprzedażowo-marketingowy dla wszystkich, chcących realizować skuteczne kampanie w Internecie. komentuje Roman Grygierek, CEO INIS. 

Zmiana nazwy stanowi podpisanie się pod realizacją strategii rozwoju Grupy. Dziś Grupa jest mocna we wdrażaniu platform e-commerce jak Magento2, czy wdrażaniu dla klientów marketing automation, który ratuje porzucone koszyki, w budowaniu sieci e-mailingowej i displayowej, wspierających e-commerce, jak również wideo, które stanowi atrakcyjny rozwój marketingu internetowego.

– W 2020 roku stawiamy na rozwój usługi Google Shopping, czyli analityki wspierającej sprzedaż w postaci rekomendacji odpowiednich feedów produktowych w Google, poprzez narzędzia, które posiadamy wewnątrz Grupy. Drugim rozwiązaniem jest Revhunter, który analizuje ruch na stronach internetowych i pozwala docierać do anonimowych użytkowników, by następnie realizować do nich kampanie e-mail i display. To także rozwój marketing automation, który pozwala integrować różne systemy, by skutecznie dostarczać efekty kampanii. Ponadto, to wprowadzenie nowych wdrożeń e-commerce, już nie tylko największych w Europie jakim jest Magento2, ale także Prestashop, która jest stosowania u klientów o mniejszych potrzebach, ale jest szybko wdrażalna i optymalna jeżeli chodzi o obsługę e-commercową. – komentuje Dariusz Piekarski, CEO Digitree Group.

Digitree Group (digitree.pl) wyróżnia się na rynku kompleksową obsługą w zakresie narzędzi oraz danych, które są zintegrowane wewnątrz Grupy oraz współpracą z klientem prowadzoną przez jednego specjalistę. Klient ma zatem komfort współpracy z jedną osobą i przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa, ponieważ cały proces marketingowy i sprzedażowy, a przede wszystkim odpowiedzialność za jakość wygenerowanych leadów, sprzedaży i innych efektów działań marketingowych, realizowana jest w jednym miejscu.

Istotą jest także zmiana podejścia do obsługi klienta. Najważniejsze jest wsłuchanie się w jego potrzeby i znalezienie najlepszych rozwiązań i narzędzi realizujących jego cele wśród zasobów Digitree Group, ale także rynku MarTech. Tutaj nie ma jednej uniwersalnej recepty na sukces, do każdego klienta trzeba podejść indywidualnie, poznać jego mocne i słabe strony. Oprócz narzędzi, z pomocą przychodzą nam dane, dzięki którym potrafimy docierać do nietypowych grup docelowych, realizując działania marketingowe dla branży agro, budowlanej, elektrycznej czy retail. Wszystkie działania prowadzone na naszym rodzimym rynku, ze skutecznością możemy realizować także na rynkach europejskich, więc naszym celem jest także wprowadzanie klientów na rynki zagranicznekomentuje Krzysztof Bińkowski, CEO agencji JU: 

Digitree Group to także ludzie, którzy budują zespół i sukces Grupy. Mają szansę rozwoju zawodowego od specjalisty do eksperta zarówno w obszarze programowania, marketingu internetowego czy prowadzenia projektów i rozwoju produktów. To także zmiana zarządzania projektami poprzez wprowadzenie inkubatora, który angażuje developerów, product ownerów oraz  wszystkich tych, którzy są zainteresowani rozwojem Grupy.

Efektem zmiany nazwy na Digitree Group jest wdrożenie nowej strony internetowej Grupy Kapitałowej: www.digitree.pl, która daje możliwość zapoznania się ze wszystkimi kompetencjami Grupy. Oparte są one na własnej technologii, autorskich narzędziach, unikatowych danych oraz wiedzy i doświadczeniu specjalistów. Nowa strona ma za zadanie zaprezentować klientom i inwestorom perspektywę kompleksowych rozwiązań digitalowych, jakie oferują spółki należące do Digitree Group.