Rejestracja nowej nazwy spółki

8 listopada 2019

Spółka SARE S.A. formalnie zmieniła nazwę na Digitree Group S.A. Zmiana ta podyktowana jest intensywnym rozwojem i rozszerzeniem zakresu usług całej Grupy Kapitałowej Digitree Group (dotychczas Grupy Kapitałowej SARE) w kierunku kompleksowej realizacji działań dla klientów, opartych na digital marketingu.

W związku z powyższą zmianą, opracowaliśmy już nową stronę internetową: www.digitree.pl, na której mają Państwo możliwość zapoznania się ze wszystkimi kompetencjami
i możliwościami całej naszej Grupy Kapitałowej. Oparte są one na własnej technologii, autorskich narzędziach, unikatowych danych oraz wiedzy i doświadczeniu specjalistów. Liczymy na to, że nowa strona otworzy przed Państwem perspektywę kompleksowych rozwiązań digitalowych, jakie oferujemy.

Co ważne, znajduje się na niej również zakładka dla inwestorów, na której już wkrótce znajdą Państwo nową odsłonę newsów o Grupie, informacji o ostatnich raportach bieżących i okresowych, informacji finansowych, prezentacji czy kalendarza inwestora. Do momentu przeniesienia wszystkich historycznych danych, będziemy jeszcze korzystać ze strony www.saresa.pl.

Pomimo zmiany nazwy spółki na Digitree Group S.A., niezmienne pozostaną nazwy naszych brandów, takich jak SAREsystem czy SAREhub, zapewniających narzędzia do komunikacji e-mail marketingowej i marketing automation, a także spółek funkcjonujących w Grupie, tj.: INIS – e-mailingowa sieć reklamowa i sieć afiliacyjna, JU: –  agencja kreatywno-interaktywna, Salelifter – monetyzująca i walidująca bazy danych oraz odpowiedzialna za generowanie leadów sprzedażowych, VideoTarget – sieć reklamy wideo, Cashback services – serwis cashbackowy, Adepto, odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej,  Sales Intelligence, oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce, a także Fast White Cat, zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento.

To właśnie intensywny rozwój zakresu usług Grupy, obejmujących rozwiązania digitalowe, odpowiadające na zdecydowaną większość potrzeb klientów w zakresie marketingu internetowego, był bodźcem, który wpłynął na decyzje o rebrandingu. A jego efektem jest nowa nazwa i zupełnie nowy wizerunek Grupy. Mamy nadzieję, że zmiana ta zostanie odebrana pozytywnie, oraz że dostrzegą Państwo szereg wartości jakie za sobą niesie.

Zachęcamy również do zapoznania się z Q&A dla inwestorów, dotyczącym zmiany nazwy, które znajduje się pod tym linkiem.