Trend związany z automatyzacją marketingu rośnie na sile

7 sierpnia 2019

W najnowszym raporcie Interaktywnie.com Prezes Zarządu SARE S.A., Dariusz Piekarski, udziela eksperckiego komentarza o trendach w marketing automation.

Trend związany z automatyzacją marketingu rośnie na sile z każdym rokiem. mówi Dariusz Piekarski – Podobnie jest z rynkiem wideo. Według Zenith, globalne wydatki na ten segment wzrosną w przeciągu pięciu lat nawet o 19%. Dlatego też warto zintegrować działania wideo z marketing automation – każde wyświetlenie filmu generuje ruch, dzięki czemu możemy pozyskać cookie potencjalnego klienta i zbudować z nim silną relację, opartą o preferowane przez niego kanały. To z kolei przekłada się na ścisłe dopasowanie oferty produktowej do jego faktycznych zainteresowań. Co istotne, jedynie 30% osób odwiedzających strony www to użytkownicy, których znamy, czyli posiadamy ich adres e-mail w bazie. Marketing automation pozwala na identyfikację pozostałych, nieznanych Ci osób poprzez analizę historii ich cookie. Dzięki temu możemy skutecznie się z nimi komunikować za pomocą e-maili czy powiadomień web-push. 

Dalszą część komentarza a także wypowiedzi pozostałych ekspertów z Grupy SARE – Jacka Konska oraz Kamila Miliana, przeczytają Państwo w Raporcie E-MAIL MARKETING ORAZ MARKETING AUTOMATION, przygotowanym przez Interaktywnie.com.