Eksperci SARE uczą jak Marketing Automation pomaga w zwiększaniu sprzedaży

8 lipca 2019

Podczas wiosennej edycji webinarów temat automatyzacji marketingu rozbiliśmy na czynniki pierwsze, żeby każdy uczestnik mógł zdobyć specjalistyczną wiedzę, a marketer – udoskonalić swoje kampanie i zostać ekspertem z zakresu MA.

Automatyzacja marketingu polega na usprawnianiu procesów sprzedażowych za pomocą specjalnego oprogramowania. Dlaczego warto zgłębić jej tajniki i zdobyć Certyfikat Marketing Automation? Jeszcze do niedawna profesjonalne narzędzia i systemy postrzegano jako dedykowane jedynie dużym firmom e-commerce. Obecnie, gdy prawie każdy biznes funkcjonuje w sieci, marketing automatyczny staje się niezbędny niemal w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego profesjonalni marketerzy i właściciele firm powinni go znać. Wiedzieć, na czym on polega i jak go wykorzystywać. Tym bardziej, że 54% przedsiębiorstw, które wdrożyło już MA, odnotowało wzrost sprzedaży [1].

Co to jest Marketing Automation?

Marketing automatyczny pozwala zbierać dane behawioralne oraz transakcyjne klientów oraz potencjalnych zainteresowanych, a następnie prowadzić wysoce spersonalizowaną komunikację marketingową w wielu kanałach równocześnie; komunikację ściśle dopasowaną do potrzeb odbiorców. To wszystko wpływa na wizerunek marki oraz przyspiesza cykl sprzedażowy.

 

Zaawansowane technologie, takie jak system SAREhub, zostały stworzone, by ułatwić pracę każdemu marketerowi. By jednak wykorzystywać je jak najlepiej — warto poznać je od podszewki. Właśnie dlatego stworzyliśmy cykl webinarów szkoleniowych pokazujących tajniki pracy z systemem.

Zachęcamy do odtworzenia nagrań z wiosennej edycji szkoleń oraz do zapisu na trzeci, jesienny cykl TUTAJ