Wiktor Mazur dołączył do Zarządu SARE! Lubowska i Woźniak w RN

11 czerwca 2019

 

10 czerwca br. nastąpiła zmiana w zarządzie spółki SARE S.A. – do jego składu dołączył Wiktor Mazur, wiceprezes Sales Intelligence S.A., spółki, która jest właścicielem porównywarki Nokaut.pl.

Obecnie w skład zarządu SARE S.A. wchodzi: Dariusz Piekarski, Przemysław Marcol oraz powołany 10 czerwca Wiktor Mazur. Nowy Członek Zarządu z branżą produktów internetowych związany jest od 2004 roku, tj. od czasu kiedy pełnił funkcję lidera produktów wideo oraz VoIP w firmie Implix. Doświadczenie w branży e-commerce zdobywał od 2007 roku, pracując nad rozwojem porównywarki cen Nokaut.pl. Obecnie Wiktor Mazur odpowiada za rozwój i strategię Sales Intelligence S.A., jednej ze spółek z Grupy SARE, piastując stanowisko jej Członka Zarządu.

Wiktor Mazur w SARE odpowiedzialny będzie za politykę produktową całej Grupy Kapitałowej, w tym wsparcie innowacyjności i integralności narzędzi, znajdujących się w jej ofercie usług.

W ostatnich tygodniach zmienił się również skład osobowy Rady Nadzorczej SARE. Zrezygnowali z niego Rafał Plutecki i Wojciech Mróz, a w ich miejsce powołano Annę Lubowską oraz Tomasza Woźniaka. Oprócz wyżej wymienionych, w Radzie Nadzorczej są Dawid Sukacz, Dariusz Górka, Konrad Żaczek a także Michał Reck.

Lubowska związana jest z branżą reklamową od ponad 25 lat. W latach 90. pracowała jako Media Director dla BBDO. Swoje doświadczenie zdobywała poświęcając się w szczególności zarządzaniu domami mediowymi Grupy WPP, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego The Media Edge, później Prezesa Zarządu CIA Poland oraz MEC, a w latach 2017 – 2018 funkcję prezesa GroupM Poland. Od początku 2019 roku pracuje jako niezależny konsultant. W latach 2009-2011 obejmowała funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Znana również jako członek jury w konkursach takich jak Effie, Cannes Lions, Media Trendy, czy European MIXX Awards. W 2019 roku Anna Lubowska została wyróżniona jako legenda polskiej branży medialnej, marketingowej i reklamowej przez Media & Marketing Poland.

Tomasz Woźniak jest współwłaścicielem i prezesem Future Mind – firmy mającej za sobą ponad 250 projektów z obszaru digital, łączącej kompetencje klasycznego software house i firmy pomagającej budować i rozwijać produkty cyfrowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym internetu rzeczy. Wcześniej współtworzył sieć reklamy internetowej AdVice oraz kierował działem marketingu internetowego BNP Paribas. Obecnie występuje też w roli mentora na popularnych imprezach start-up’owych.