SARE chce przejąć Sales Intelligence

13 kwietnia 2018

Technologiczna spółka SARE, specjalizująca się w automatycznych procesach wsparcia sprzedaży online oraz offline, poinformowała o podpisaniu wiążącego dokumentu określającego proponowane warunki inwestycji tzw. Term Sheet ze spółką HubStyle SA dotyczącego nabycia 100% kapitału spółki Sales Intelligence SA. Przejęcie to stanowiłoby realizację założonego w strategii Spółki celu akwizycji oraz wzrostu EBITDA.

Główną działalnością spółki Sales Intelligence jest dostarczanie sklepom internetowym klientów w modelu performance marketingu. Z usług Spółki korzysta około 3000 sklepów internetowych, z których do najbardziej znanych należą: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt oraz eobuwie.pl. Podstawową wartością, którą Sales Intelligence tworzy dla sklepu internetowego jest dostęp do dużej ilości potencjalnych klientów z różnych miejsc w internecie. Spółka jest właścicielem popularnej porównywarki cenowej Nokaut.pl, która stanowi doskonałą platformę wymiany informacji pomiędzy klientami końcowymi i segmentem e-commerce, i będzie stanowić komplementarny zakres usług dla Grupy SARE.

Spółka Sales Intelligence posiada wysoki poziom technologiczny swoich rozwiązań, które są zbieżne z rozwiązaniami rozwijanymi w Grupie SARE i mogą być wykorzystane w naszej działalności. To także realizacja naszej strategii zakładającej rozwój grupy kapitałowej poprzez przejęcia i akwizycje, zwiększanie potencjału sprzedażowego i zakresu usług oraz rozwój technologii integrującej usługi i produkty Grupy SARE” – powiedział Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu SARE SA.

W ubiegłym roku spółka SARE przejęła 83,35% udziałów spółki MarketNews24 specjalizującej się w tworzeniu i dystrybucji kontentu oraz treści video. Rok 2018 Grupa SARE rozpoczęła z nowym branżowym akcjonariuszem – Polinvest, należącym do funduszu inwestycyjnego 21 Concordia. W lutym 2018 roku, Polinvest nabył 65,45% udziałów Spółki, stając się jej większościowym akcjonariuszem.