Grupa SARE podsumowuje III kwartał 2016 r.

14 listopada 2016

Grupa SARE notuje wzrost sprzedaży w III kw. 2016 roku

  • W porównaniu do III kw. 2015 roku, przychody wzrosły o 24%, zysk operacyjny spadł o 25%, a zysk netto o 27%.
  • Przychody ze sprzedaży wyniosły po 9 miesiącach 2016 28,7 mln zł wobec 27,5 mln zł w analogicznym okresie 2015 roku (wzrost o 4%), skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,89 mln zł wobec 2,99 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego (spadek o 3%).

W III kwartale Grupa SARE zanotowała znaczący wzrost przychodów w relacji do III kwartału ubiegłego roku. To dowód na to, że jesteśmy w stanie w dalszym ciągu zwiększać skalę naszej działalności– komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.  – Intensywny proces inwestycyjny, związany z naszymi nowymi projektami rozwojowymi, tymczasowo odbija się na naszej rentowności. W naszej ocenie jest to stan przejściowy, wraz z dojrzewaniem tych projektów i osiąganiem przez nie rentowności, zyski całej Grupy powinny rosnąć.

Jednym z kluczowych projektów w ofercie Grupy SARE jest SAREhub. To zaawansowana platforma pozwalająca w jednym miejscu integrować działania wszystkich liczących się na rynku systemów komunikacji i marketingu elektronicznego.

Intensywna praca z naszymi klientami pomaga w ciągłym rozwijaniu tego projektu. Uważamy, że pełna automatyzacja marketingu, to przyszłość. SAREhub integruje systemy wykorzystywane przez marketingowców. Pozwala gromadzić napływające ze wszystkich źródeł informacje o klientach, a następnie analizować i wykorzystywać je do wyzwalania działań w wielu różnych kanałach. To narzędzie stworzone dla wszystkich tych, którzy chcą wdrożyć strategię działania w omnichannel. komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.

Grupa SARE działa również w branży mobile, dzięki aplikacji Zrabatowani.pl. Uruchomiony w grudniu zeszłego roku portal zakupowy, łączy w sobie agregację kodów rabatowych oraz cashback, czyli zwrot wydanych pieniędzy na konto użytkowników. Serwis wyróżnia więc podwójna oszczędność klientów wielu znanych marek.

 

Zachęcamy do lektury raportu klikając TUTAJ.