SARE publikuje wyniki po I półroczu 2016 roku

14 września 2016

SARE, technologiczna spółka oferująca zaawansowane systemy i narzędzia wspierające sprzedaż oraz automatyzację działań marketingowych, opublikowała skonsolidowane sprawozdanie finansowe za I półrocze 2016 roku. Skonsolidowane przychody Grupy SARE w pierwszym półroczu 2016 roku wyniosły 18,5 mln zł, wobec 19,3 mln zł w analogicznym okresie 2015 roku (spadek o 4%), skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,28 mln zł wobec 2,15 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego (wzrost o 6%).

W 2015 roku Grupa SARE rosła znacznie szybciej niż cały rynek, na którym działa. Wyniki po I półroczu 2016 roku pokazują, że nasza zdolność do generowania przychodów i zysków jest trwała. – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A. – Tempo wzrostu wyników zostało jednak chwilowo wyhamowane. Jest to efektem wydłużonego procesu inwestycyjnego w nowe projekty, takie jak Zrabatowani.pl, Rynekfinansowy czy Power WiFi. Ze względu na niższe od zakładanych wpływy z oferty publicznej, finansujemy te inwestycje ze środków własnych. Dobre przyjęcie naszych nowych usług i rozwiązań technologicznych przez klientów, pozwala optymistycznie patrzeć na potencjał dalszego wzrostu Grupy SARE.

W tym roku w Grupie SARE ruszył projekt Zrabatowani.pl. To serwis, który powstał z myślą o osobach szukających kodów rabatowych, które można wykorzystać nie tylko w sklepach internetowych, ale również w tradycyjnych placówkach. Zrabatowani.pl to nie tylko kody rabatowe ze zniżką na zakupy czy darmową dostawę. Korzyści, płynące z zarejestrowania w serwisie mogą być podwójne – niedawno ruszyliśmy z programem cashback, dzięki któremu klienci otrzymują, poza tradycyjnym rabatem, dodatkowy zwrot, prowizję za zakupy, na swoje konto w Zrabatowni.pl. To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy podczas robienia zakupów, chcą również zaoszczędzić – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.

Obecnie, jednym z kluczowych projektów w ofercie Grupy SARE jest SAREhub. To zaawansowana platforma pozwalająca w jednym miejscu integrować działania różnych systemów komunikacji i marketingu elektronicznego. SAREhub to prawdziwa technologia automatyzacji marketingu. Pozwala gromadzić napływające z wielu źródeł informacje o klientach, a następnie analizować i wykorzystywać je do wyzwalania działań w wielu różnych systemach, na przykład służących do wysyłki e-maili, smsów, obsługi telefonicznej i innych. Wszystko jest w pełni zautomatyzowane i znajduje się w jednym, przejrzystym środowisku. Zadania wymagające wcześniej wieloosobowego zespołu marketingowego, poświęcającego długie miesiące na szkolenia, teraz będą mogły być wykonywane przez jedną osobę. To przyszłość marketingu. Widzimy w tym ogromny potencjał – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.

Zobacz cały Skonsolidowany Raport Grupy Kapitałowej SARE tutaj.