SARE podczas II Kongresu Zarządów Spółek

13 marca 2013

6 marca 2013 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie, z inicjatywy IPO SA odbył się II Kongres Zarządów Spółek – Strategie Budowania Wartości Firmy 2013.

Celem Kongresu było dostarczenie uczestnikom unikalnej wiedzy, dzięki której będą oni mogli lepiej wykorzystywać dostępne zasoby w przedsiębiorstwie oraz zwiększyć ich efektywność. Podobnie jak w przypadku październikowego Kongresu Capital Market Community 2012 tak i teraz wydarzenie zostało podzielone na dwie części, prelekcje merytoryczne Partnerów oraz prezentacje inwestycyjne spółek.

SARE miało swój wkład merytoryczny w wydarzenie. Sebastian Brodowski, Marketing Manager SARE SA przybliżył aspekty e-mail marketingu, a także przedstawił ofertę na wykorzystanie systemu przy relacjach inwestorskich.

Dla uczestników Kongres był doskonałą okazją do zapoznania się z metodami optymalizacyjnymi w prowadzeniu działalności gospodarczej oraz zdobycia cennych kontaktów biznesowych. Na zakończenie wszyscy zaproszeni goście spotkali się na wspólnym lunchu, który był doskonałą okazją do przeprowadzenia pierwszy rozmów o ewentualnej współpracy.

Poniżej krótka fotorelacja w kongresu: