mail-media z C&A ambitnie od początku roku

22 stycznia 2013

Mailingowy dom mediowy intensywnie rozpoczął nowy rok. Za nami pierwsze działania rozpoczętej w sierpniu współpracy mail-media ze sklepem internetowym znanej marki europejskiej C&A. Głównym celem jest wzrost sprzedaży w kanale online.

W nowy rok mail-media weszło z ambitnymi celami. Jednym z nich są założenia współpracy z C&A on-line. Intensywne działania rozpoczęto już w pierwszych dniach stycznia. Aktualnie realizowane są kampanie performance, wraz z retargetingiem. Sklep internetowy powierzył mail-media także obsługę kampanii PPC. Trzecim realizowanym elementem założonej strategii jest obsługa i optymalizacja kampanii oraz kreacji e-mailingowych. Optymalizacja kreacji jest możliwa dzięki narzędziom systemu SARE, takim jak testy kreacji, SPAM testy. Kampanie realizowane są w modelach sprzedażowych.

– Podjęta współpraca z takim Klientem jak C&A on-line to kolejny już krok w celu realizacji planów oraz ambicji mail-media. Wybór dokonany przez C&A potwierdza tylko wiarygodność i efektywność działań jakie oferujemy, budując je przez 2 lata…od powstania spółki– komentuje Jarosław Nowak, brand manager mail-media.

mail-media Sp. z o.o.  oferuje usługi w zakresie realizacji kampanii reklamowych on-line, a specjalizuje się w kampaniach e-mailingowych w oparciu o zewnętrzne bazy danych.  mail-media należy do Grupy Kapitałowej SARE S.A.