mail media Sp. z o.o. i C&A on-line rozpoczyna stałą współpracę

27 listopada 2012

Sklep internetowy znanej marki europejskiej C&A z dniem 01.12.2012 rozpocznie na stałe współpracę  z mail media Sp. Z o.o. Celem współpracy jest wsparcie w zakresie marketingu performance na rynku polskim m.in. : rozbudowa bazy klientów C&A On-line, planowanie i prowadzenie kampanii e-mailingowych, mediowych, afiliacyjnych oraz googlowych. Głównym celem jest wzrost sprzedaży w kanale on-line.

Portfolio mail-media zostało wzbogacone o sklep internetowy C&A na początku sierpnia. Spółka realizowała kampanie dla C&A On-line podczas okresu próbnego, który okazał się na tyle skuteczny i dobry, że C&A On-line zdecydował się przedłużyć umowę na współpracę z mail-media na czas nieokreślony. Decyzja o kontynuacji współpracy podyktowana jest efektem jaki osiągnięto podczas realizowanych kampanii. W czasie testowym osiągnięto wszystkie założone plany, a nawet odnotowano znaczny wzrost sprzedaży w sklepie internetowym C&A.

Satysfakcję ze współpracy potwierdzają słowa Pani Doroty Rosa Country Manager’s C&A On-line :

Współpraca z Mail Media jest bardzo dobra. Pan Jarosław Nowak i jego zespół w szybkim czasie zrozumieli nasze cele sprzedażowe oraz wizerunkowe w bardzo krótkim czasie. Praca z nimi daje nam ogromną satysfakcje i widzimy duży potencjał we współpracy na przyszłość.

Według Jarosława Nowaka, brand managera mail-media – C&A on-line to kolejna duża marka z branży e-commerce, która dołączyła do naszych Klientów w tym roku. Na potrzeby współpracy z tak znaną marką odzieżową mogliśmy wdrożyć i rozwinąć własną technologię do monitoringu i analizy efektywności przeprowadzanych przez nas kampanii. – dodaje Jarosław Nowak.

mail-media Sp. z o.o.  oferuje usługi w zakresie realizacji kampanii reklamowych on-line, a specjalizuje się w kampaniach e-mailingowych w oparciu o zewnętrzne bazy danych.  Mail-media należy do Grupy SARE S.A.