MobiQuest- nowa spółka w Grupie Kapitałowej SARE

8 października 2012

Grupa Kapitałowa SARE powiększa się. 4 października br. do Inis, mail-media oreaz neronIT dołączyła spółka MobiQuest Sp. z o.o., w której SARE posiada 50% udziałów. Prezesem Zarządu nowo powołanej spółki zależnej jest Tomasz Pruszczyński. W zarządzie zasiada również Aleksander Habrzyk jako Członek Zarządu Spółki.

W minionym tygodniu Grupa Kapitałowa SARE powiększyła się o MobiQuest Sp. z o.o. Spółka została zawiązana w odpowiedzi na potrzeby rynku i wykorzystywać będzie kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison, który posiada drugie 50% udziałóworaz zaplecze technologiczne SARE.

Tworząc nową spółkę wykorzystujemy potencjał jaki tkwi w branży, a także w naszym systemie. Działalność nowej spółki możliwa jest dzięki integracji modułu ankiet z e-mail i mobile marketingiem, które oferuje nasz system. Wierzymy, że nowa Spółka wniesie do branży wiele nowego a efektem naszych działań będzie wiele ciekawych projektów.-komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.

MobiQuest będzie działać w obszarze badań rynkowych (Strategic Market Research) realizowanych za pośrednictwem nowych technologii: Internetu, telefonii komórkowej i innych. Innowacyjność produktu polega na jego mobilności i szybkości sumowania wyników. Dostępność do obiektywnych opinii nigdy jeszcze nie była na wyciągnięcie ręki.

MobiQuest łączy kompetencje badawcze Domu Badawczego Maison i technologiczne SARE. Badania z użyciem nowych technologii to przede wszystkim: możliwość zadawania pytań konsumentom znajdującym się w konkretnej sytuacji, np. podczas robienia zakupów w sklepie, oglądania telewizji, etc. To również szybsze uzyskiwanie informacji – nawet w ciągu kilku godzin od zadania pytania i niższe koszty badań niż metodami tradycyjnymi.-komentuje Aleksander Habrzyk, Członek Zarządu MobiQuest Sp. z o.o.

W ramach usługi MobiQuest klienci są w stanie przeprowadzić reprezentatywny sondaż na skalę ogólnopolską używając do tego tylko telefonu komórkowego. Szybkość odpowiedzi i reprezentatywność próby powoduje, że jest to idealne narzędzie dla np. dziennikarzy i mediów, do publikacji wyników sondażu w ciągu kilku godzin od zapytania.

Badania wykorzystujące różnorodne rozwiązania technologiczne są przyszłością badań marketingowych, gdyż mogą być szybsze, precyzyjniejsze i często tańsze od badań tradycyjnych. Dlatego Dom Badawczy Maison postanowił zaangażować się w rozwój takich badań w Polsce, które mogą stanowić interesujące uzupełnienie badań dotychczas oferowanych na polskim rynku.- dodaje Dominika Maison, Prezes Zarządu Domu Badawczego Maison Sp. z o.o.