Wolters Kluwer przeniesie wszystkie wysyłki e-mail do SARE

19 września 2011

W pierwszej połowie września  jeden z największych na polskim rynku wydawców publikacji prawniczych i biznesowych – Wolters Kluwer Polska – zdecydował się skupić większość swoich działań e-mail marketingowych w jednym miejscu, a do ich obsługi wykorzystać  system SARE. Ma to pozwolić na rozbudowę dotychczasowych działań mailingowych, a wybór rozwiązania podyktowany był największymi możliwościami jakie oferuje SARE w porównaniu do innych dostępnych rozwiązań.

Wolters Kluwer Polska wchodzi w skład międzynarodowego koncernu wydawniczego Wolters Kluwer. W jego ofercie zawarte są głównie wydawnictwa elektroniczne, książki, czasopisma, ponadto szkolenia i konferencje. Firma poszukiwała zaawansowanego edytora do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych posiadającego obszerny zakres funkcji takich, jak nadawanie różnorodnych uprawnień użytkownikom, tworzenie zaawansowanych kampanii, stosowanie dynamicznej treści i automatyzującego tworzenie kreacji i wysyłki. Szczególną uwagę Wolters Kluwer Polska przywiązuje do możliwości dokonywania pomiarów prowadzonych kampanii, statystyk powysyłkowych, jak również dostępności innych narzędzi wspierających prowadzenie akcji mailingowych np. wyszukiwarki wysyłek i adresów e-mail czy kontroli antyspamowej.  Baza adresowa zarządzana przez wydawnictwo zawiera 75 000 aktywnych subskrybentów. Firma do tej pory prowadziła regularną komunikację newsletterową korzystając z rozwiązań innego dostawcy systemu. Od momentu rozpoczęcia pracy z SARE będzie wysyłała newslettery oraz informacje eksperckie takie, jak np. Newsletter Radcy Prawnego, Newsletter Samorządowy, Newsletter BHP.

System SARE został wyłoniony w ramach przetargu. O jego wyborze zadecydował bardzo duży wachlarz funkcji, największe na polskim rynku doświadczenie, najwyższy poziom dostarczalności maili oraz szerokie wsparcie techniczne.

Wolters Kluwer Polska to kolejny z dużych podmiotów rynku wydawniczego, który  przykłada coraz większą wagę do działań e-mail marketingowych. Widać, że tradycyjni wydawcy coraz poważniej traktują Internet i uczą się monetyzować te działania. – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE SA. – Cieszymy się, że jesteśmy najczęściej wybieranym przez duże wydawnictwa Partnerem.

System SARE obsługuje już komunikację e-mailingową takich wydawnictw, jak G+J, Bauer, Infor czy Lexis Nexis. Newslettery wysyłane są w sumie do ponad 780 tys. odbiorców i ich liczba stale rośnie.