SARE tworzy dom mediowy mail-media

31 marca 2011

30 marca 2011 roku SARE SA wydzieliło ze swoich struktur specjalizujący się w planowaniu kampanii e-mailingowych dział mail-media i powołało spółkę zależną mail-media sp. z o.o. Jej utworzenie jest elementem długoterminowej strategii rozwoju SARE, która ma na celu poszczególnych dostarczanie kompletnych usług w obszarze e-mail marketingu poprzez wyspecjalizowane spółki zależne.

mail-media jest pierwszym w Polsce domem mediowym specjalizującym się w kampaniach e-mailingowych. Firma korzysta z dostarczanych przez SARE narzędzi służących do optymalizacji kreacji wiadomości e-mail oraz ponad sześcioletniego doświadczenia firmy związanego z realizacją działań e-mail marketingowych. Kolejnym wyróżnikiem mail-media jest skupienie się na małych i nieeksploatowanych do tej pory bazach adresowych, które łączone są w większe pakiety tematyczne. Takie kampanie uzupełniane są działaniami rozliczanymi za efekt (CPC i CPL) prowadzonymi w wyszukiwarkach i na platformach społecznościowych, a także kampaniami displayowymi. Oferta mail-media skierowana jest zarówno do domów mediowych, jak i klientów bezpośrednich.

Powołanie mail-media było naturalną odpowiedzią na rolę jaką pełni e-mailing w kampaniach reklamowych firm działających na polskim rynku. – mówi Tomasz Pruszczynski, Prezes Zarządu SARE SA – To najpopularniejsza forma reklamy internetowej, a wartość tego segmentu rynku wynosi już prawie 100 mln. PLN. Jak dotąd brakowało jednak domu mediowego wyspecjalizowanego w tym medium. – dodaje.

Równocześnie z powołaniem spółki uruchomiona została jej strona internetowa www.mail-media.pl, która prezentuje dostępne pakiety tematyczne oraz narzędzia jakimi posługuje się firma w realizowanych przez siebie kampaniach. Firmę można znaleźć także na Facebooku oraz na Twitterze.

W związku z planowanym rozwojem mail-media w styczniu br. do zespołu dołączył Jarosław Nowak, który zajął stanowisko Brand Managera. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, od 10 lat działa aktywnie w branży reklamowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Value Media i Omnicom Media Group. Pracował dla takich klientów, jak: Epson Polska, Monster Polska, BZ WBK czy PLL LOT. Pasjonat zastosowań nowych technologii w komunikacji. Kolejne osoby dołączą do zespołu mail-media jeszcze w pierwszym półroczu 2011.